CARSERWIS
Warsztat blacharsko-lakierniczy Carserwis jest obecnie jednym z najlepiej wyposażonych serwisów tego typu w Polsce – od najprostszych narzędzi ręcznych po specjalistyczne urządzenia lakiernicze. Wszystko na najwyższym, światowym poziomie. W trosce o najwyższą jakość napraw wyposażyliśmy dwie nowe kabiny lakiernicze – dla aut osobowych oraz dla dostawczych, również z zabudową kontenerową.
Oferujemy m.in.:
- naprawy aut wszystkich marek
- rozliczenia bezgotówkowe
- odkup za gotówkę uszkodzonych aut
- samochód zastępczy na czas naprawy
- likwidacja szkód w imieniu ubezpieczyciela
- oryginalne części zamienne
- usługi wykonujemy wg norm ISO
- instalacje elektryczne
- krótkie terminy napraw
- miła i fachowa obsługa
- montaż i wymiana szyb
- montaż i wymiana zamków
Lakiernia składa się z 3 nowoczesnych stref przygotowawczych. Są one wyposażone w promiennik fal krótkich Revo, który pozwala zmniejszyć zużycie energii i skrócić czas procesu. W kabinie lakierniczej proces przebiega znacznie dłużej: 10 min trwa nagrzewanie kabiny, 30 min suszenie elementu i 10 min schładzanie, podczas gdy promiennikowi REVO (na zdjęciu poniżej) całość zajmuje jedynie 10 min. Ponadto, uzyskujemy znaczną oszczędność energii, ponieważ przy zastosowaniu promiennika mamy możliwość ogrzewania naprawianego elementu, zamiast całego samochodu.
Oprócz zaawansowanego technologicznie sprzętu, w warsztacie stosowane są produkty lakiernicze z najwyższej półki. Testowaliśmy wszystkie dostępne na rynku systemy lakiernicze. Wybraliśmy najlepsze. Marka DuPont Refinish nie ma sobie równych m.in. pod względem siły krycia.
W CARSERIWS, oprócz lakierników, pracują wykwalifikowani koloryści, którzy specjalizują się w doborze koloru. Posiadamy wiele narzędzi kolorystycznych wspierających pracę, m.in. spektrofotometr ChromaVision. Pracujemy na systemie Cromax Pro marki DuPont Refinish. Lakiernicy i klienci są zachwyceni dobieranymi kolorami.
Likwidacja szkód bez zbędnych formalności – szybko i sprawnie realizujemy likwidację szkód powstałych na skutek drobnych stłuczek oraz poważnych kolizji. U nas wszystkie formalności zostaną załatwione bez zbędnych wizyt w inspektoratach.
Po kolizji drogowej, po której samochód nie nadaje się do jazdy, trzeba go odholować. Przed tym jednak, należy się upewnić kto pokrywa koszty holowania. Nasza całodobowa pomoc drogowa zawsze udzieli szczerej i wyczerpującej odpowiedzi i w razie potrzeby odholuje samochód nawet w nocy, zostawiając go na strzeżonym terenie Carserwisu.
Następnego dnia roboczego należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby dowiedzieć się o procedurze likwidacji szkody i dostarczeniu odpowiednich dokumentów. Resztą sprawnie i szybko zajmie się nasz serwis blacharsko-lakierniczy.
Towarzystwa ubezpieczeniowe, z którymi współpracujemy w zakresie przyjęcia dokumentów i likwidacji szkód:
- PZU SA,
- Generali,
- Benefia,
- Aviva,
- Allianz,
- AXA Ubezpieczenia,
- Warta,
- Uniqa,
- Ergo Hestia.
Naszym klientom zapewniamy:
- holowanie uszkodzonego pojazdu do naszego serwisu,
- oględziny odholowanego pojazdu przez rzeczoznawcę,
- kompleksową pomoc w procesie likwidacji szkód – zgłoszenie, likwidacja i naprawa odbywają się w jednym miejscu,
- bezgotówkową likwidację szkody,
- samochód zastępczy na czas naprawy (odpłatnie).
Postępowanie w razie wypadku drogowego
Po kolizji drogowej, gdy samochód nie nadaje się do jazdy, trzeba go odholować. Przed tym jednak, należy się upewnić, kto pokrywa koszty holowania. Nasza całodobowa pomoc drogowa zawsze udzieli szczerej i wyczerpującej odpowiedzi i w razie potrzeby odholuje samochód nawet w nocy, zostawiając go na strzeżonym terenie Carserwisu.
Następnego dnia roboczego należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, aby dowiedzieć się o bezgotówkowej procedurze likwidacji szkody i dostarczeniu odpowiednich dokumentów. Resztą sprawnie i szybko zajmie się nasz serwis blacharsko-lakierniczy.
Jakie dokumenty powinniśmy mieć przy sobie podczas zgłaszania szkody?
Zgłosić szkodę może właściciel pojazdu, osoba upoważniona przez właściciela lub kierujący w momencie kolizji. Koniecznymi dokumentami przy zgłoszeniu szkody są:
- oryginał polisy ubezpieczeniowej,
- dokument tożsamości,
- prawo jazdy,
- oświadczenie sprawcy lub protokół policji w przypadku włamania lub protokół z miejsca wypadku jeśli nie posiadamy oświadczenia sprawcy,
- oraz dowód rejestracyjny samochodu.
O pozostałych dokumentach, wymaganych przez konkretnego ubezpieczyciela, dowiedzą się Państwo w naszym Biurze Obsługi Klienta.
Samochód kupiony na kredyt
Jeśli samochód kupiony był na kredyt, procedura zgłoszenia szkody jest taka, jak powyżej, z małym wyjątkiem. Poza wspomnianymi wcześniej dokumentami powinniśmy posiadać zgodę banku, który udzielił kredytu, na wypłatę odszkodowania. W przypadku Fiat Banku zgodę taką może uzyskać w imieniu klienta Carserwis , jednak w innych bankach o zgodę występuje firma ubezpieczeniowa lub właściciel pojazdu. Podczas zgłaszania szkody, warto mieć ze sobą numer umowy kredytowej oraz adres banku, w którym jest udzielony kredyt na nasz samochód.
Samochód zastępczy
Na życzenie klienta, na czas likwidacji szkody udostępniamy odpłatnie samochód zastępczy . Należy jednak zgłosić taką chęć odpowiednio wcześnie, aby zarezerwować auto.
Polisa płacona w ratach
Część kierowców opłaca polisy w ratach. W przypadku zgłoszenia szkody komunikacyjnej i ubiegania się o pokrycie kosztów naprawy przez ubezpieczyciela powinniśmy pamiętać, że w przypadku polis AC powinniśmy wpłacić następne raty przed zakończeniem naprawy naszego samochodu.
Jeśli nie naprawiać, to może sprzedać?
Carserwis oferuje Państwu możliwość odkupienia uszkodzonego samochodu , jeśli wartość naprawy jest większa od 70 % jego wartości, a szkoda rozliczona jest jako całkowita. Jeśli cena za rozbite auto będzie dla Państwa satysfakcjonująca wówczas można się pozbyć samochodu bez uciążliwych formalności.
WYBIERZ CARSERWIS
Dorota Majchrzak
Recepcja serwisu
tel.: (22) 57 37 101, 167
dorota.majchrzak@carservis.pl
Andrzej Skotarek
Dyrektor serwisu
blacharsko-lakierniczego
tel.: 22 57 37 126
andrzej.skotarek@carservis.pl
Paweł Sztabiński
Biuro Obsługi Klienta
tel.: (22) 57 37 101, 167
pawel.sztabinski@carservis.pl
Dariusz Sztabiński
Biuro Obsługi Klienta
tel.: (22) 57 37 101, 167
dariusz.sztabinski@carservis.pl
Marcin Szymański
Biuro Obsługi Klienta
tel.: (22) 57 37 101, 167
marcin.szymanski@carservis.pl
Bartłomiej Popiołek
Biuro Obsługi Klienta
tel.: (22) 57 37 101, 167
bartlomiej.popiolek@carservis.pl
Renata Jakóbczyk
Rozliczanie ubezpieczeń
tel.: (22) 57 37 157
renata.jakobczyk@carservis.pl
Serwis balcharsko-lakierniczy
tel.: 22 57 37 101 lub 22 57 37 167
Godziny otwarcia:
poniedziałek – piątek: 7:00 – 20:00
sobota: nieczynne
PUNKT PRZYJĘĆ
Angelina Koncevich
Punkt przyjęć – Biuro Obsługi Klienta
tel.: 22 57 37 177
e-mail: angelina.koncevich@carservis.pl
Konrad Kondzior
Punkt przyjęć – Biuro Obsługi Klienta
tel.: 22 57 37 177
konrad.kondzior@carservis.pl
Godziny otwarcia:
poniedziałek – piątek: 7:00 – 16:00;
sobota: nieczynne